בניית דף נחיתה לקמפיין ממומן

בניית דף נחיתה שמתבצעת כהלכתה מבטיחה שהגולש שנוחת על הדף יבצע את הפעולה הרצויה. עמוד נחיתה מוצלח הוא עמוד שאינו עמוס במידע רב שבו הגולש עלול לטבוע וללכת לאיבוד.

אייקון בניית דף נחיתה

הצעת מחיר לבניית דף נחיתה

מלאו את הטופס וקבלו הצעת מחיר לבניית דף נחיתה מקצועי בהתאם לצרכי העסק שלך, לאחר השלמת הרישום ההצעה תגיע תוך כמה דקות ישירות למייל בפורמט PDF.

* שלב זה אופציונלי וניתן לדילוג
10% הנחה למופנים ע"י לקוחות קרית טק

שדות חובה מסומנים ב *

כאשר מבצעים בניית דפי נחיתה כמו שצריך, הגולש מקבל עמוד שבו מוצג בבהירות ובברירות המוצר. כך הגולש יודע בבירור שהוא הגיע אל המוצר שהוא חיפש והוא יודע בדיוק מה הדבר הבא שעליו לעשות.

אם אתה באמת רוצה ליצור לידים ומכירות – בניית דף נחיתה היא התשובה. צוות Kiryatech נמצא כאן כדי לספק עבורך דף נחיתה הניתן להתאמה אישית בקלות.

מה זה דף נחיתה ?

דף נחיתה הוא העמוד הראשון אליו מגיע המשתמש באתר. זהו עמוד רשת / דף אינטרנט הנמצא בתווך שבין המודעה בתשלום לבין התחנה הסופית של המבקר. הגולש באינטרנט רוצה לקבל בדיוק את מה שהוא מחפש, בין אם זה מידע, תמונות או כל תוכן אחר, כאשר הגולש נכנס לאתר מסוים הוא למעשה "נוחת" בעמוד הנחיתה.

למה טובים דפי נחיתה?

דפי נחיתה משמשים כדי להניע מבקרים לקראת המרה על-ידי כך שהם יבעצו פעולה ספציפית. פעולה זו יכולה להיות כל דבר, החל מלבצע רכישה בחנות שלך או להירשם לרשימת התפוצה שלך או אינספור פעולות אחרות.

מה שזה לא יהיה, צריך להיות רק דבר אחד שמוגדר בבירור (נקרא גם קריאה לפעולה). בניגוד לאתר מקצועי במלוא מובן המילה, דף נחיתה הוא דף אחד עם מטרה ספציפית מאוד: לגרום למבקרים לבצע את המטרה הסופית שלך.

מה זה בעצם אומר?

מבחינת התוכן, לדף הנחיתה יש מסר אחד להעביר. הוא מקדם את הפעולה הרצויה ונצמד להסביר את היתרונות של ביצוע פעולה זו.

עיצוב הדף צריך להתמקד במטרה זו ולא שום דבר אחר. משמעות הדבר היא גם כי עיצוב האתר צריך להיות נקי ופשוט, כדי להבטיח חוויית גלישה חלקה ולא להתחרות על תשומת הלב של הצופים.

המטרה הסופית של דף נחיתה היא לגרום למבקרים באתר ללחוץ על... להרשם ל... הן העיצוב והן הטקסט של הדף צריכים לשקף זאת, לכן ודא שכל הלחצנים מסומנים ושהם בולטים על רקע הדף.

דף נחיתה, כפי ששמו עשוי להציע, מורכב מדף אחד. אתה יכול לחלק אותו למקטעים נפרדים, אבל עדיף לא ארוך מדי.

כמפרסם תוכל לוודא שאכן המשתמש הגיע לדף המידע שאתה מעוניין שהוא יגיע אליו ולא יתחיל לשוטט באתר וייצא ממנו מבלי להירשם או להשאיר פרטים.

צפייה בדוגמאות לדף נחיתה 

כיצד פועלים דפי נחיתה?

על מנת שדף הנחיתה ימלא את מטרתו, תחילה עליך להניע אליו תנועה. ניתן לעשות זאת בכמה דרכים שונות:

  • השתמש בכוחו של שיווק בדוא"ל כדי לשלוח את דף הנחיתה למנויים שלך באמצעות דואר אלקטרוני.
  • פרסם קישור ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם או טוויטר (עם או בלי תשלום).
  • צור קמפיין מודעות PPC במנועי חיפוש וקשר לדף הנחיתה.


כל אלה הן שיטות טובות כדי להתחיל להניע תנועה לדף הנחיתה שלך, אבל עכשיו אתה צריך לחשוב לאן לשלוח את המבקרים ברגע שהם נכנסו על הדף שלך. כפי שהוזכר קודם לכן, המטרה הסופית של דף נחיתה היא לגרום לאורחים לבצע פעולה, אבל איזו פעולה?

האם הם יופנו לעגלת הקניות? טופס יצירת קשר? דף פנימי באתר הראשי של החברה שלך? צריך לחשוב היטב על השלב הבא ולצור נתיב קל לאורחים להגיע לשם בלחיצה אחת.

מחפש דף נחיתה לדוגמא ? להלן דוגמאות לדפי נחיתה מלקוחות אמיתיים שהזמינו שירותי בניית דפי נחיתה מקצועים לעסק.

בניית ועיצוב דף נחיתה

בעת עיצוב ובניית דף נחיתה עלינו להגדיר את יעד המטרה עבור דף הנחיתה:

  • מיתוג העסק.
  • יצירת קשר בטלפון או שליחת פרטים ליצירת קשר (מייל+טלפון) דרך הדף נחיתה.
  • ביצוע רכישה – במידה ואתם מוכרים מוצרים דרך האינטרנט.
  • הורדה של אפליקציה.
  • לגרום לגולש להרשם לרשימת דיוור.

דף נחיתה לקמפיין מנצח

בכדי להגיע ל דף נחיתה מנצח, יש להגדיר יעדים וקהל יעד בשיתוף המעצב הגרפי והקופירייטר. יש לתכנן בכובד ראש את התוכן אשר נרצה להציג בעמוד זה. על העמוד לא להיות עמוס מידי בכדי לא להכביד על עיניו של הגולש ואולי לכלול מידע שיווקי תמציתי, אולי מבצע מסוים או הטבה – אך חובה תמיד להשאיר מקום לסקרנותו של הגולש ולגרות אותו לבצע את המטרות שהוגדרו מראש מהעמוד.

צורתו הויזואלית של העמוד גם היא חשובה ביותר – דף נחיתה מנצח חייב להיות מעוצב ברמה גבוהה ככל שניתן וזאת על מנת ליצור רושם חיובי על הגולש, לרושם ראשוני באינטרנט כמו "בחיים האמתיים" משקל רב.

שירותי בניית דף נחיתה
שירותי בניית דף נחיתה

תוכן שיווקי לדפי נחיתה

כמו העיצוב, גם התוכן צריך להכנס מהר ובקלות לראש הגולש. על הגולש להבין מהר את ההצעה או התוכן השיווקי, התוכן צריך לעורר הזדהות הן מבחינת מהות התוכן, הן מבחינת סגנון הכתיבה, והן מבחינת היחודיות והמיקוד של הפניה. גולש שקורא תוכן שמעניין אותו, כתוב בשפה שלו ונותן לו להרגיש שהדף הזה במיוחד בשבילו – הוא גולש שעושה את מה שנרצה שיעשה.

אולי יעניין אותך גם:

שימושים נפוצים לדפי נחיתה

  • דפי נחיתה לקידום אתרים ממומן כגון Google Ads, בניית דפי נחיתה בפילוח לפי מילות חיפוש ומודעות. לקידום נכון יש לבנות מספר עמודי נחיתה בהתאמה למילות חיפוש ולמודעות, רצוי לקדם מוצר אחד או שירות אחד בדף נחיתה.
  • הכוונת גולשים לעמוד נחיתה ע"י פרסום באתרי אינטרנט אחרים באמצעות באנרים או מודעות טקסט.
  • הכוונת גולשים באמצעות לינקים מדואר אלקטרוני שנשלח או באמצעות ניוזלטר.
  • הכוונת גולשים באמצעות בלוגים, רשתות חברתיות וכדומה.

בניית דף נחיתה לסיכום

הצלחה של דף נחיתה נמדדת על ידי "יחס המרות טוב". יחס ההמרה הוא אחוז הגולשים שמגיעים לדף הנחיתה והופכים ללקוחות. לדוגמא: אם 1,000 גולשים יכנסו לדף הנחיתה שלך ומתוכם 10 אנשים הפכו ללקוחות, יחס ההמרה של דף זה הינו 1%. אם כך מטרתנו בדף הנחיתה לשפר כל הזמן את יחס ההמרה. שיפור ביחס ההמרה מ- 1%- ל- 3% יביא לגידול של מספר הלקוחות פי 3.

לסיכום, אין זה משנה אם אתם צריכים דפי נחיתה עבור קמפיינים בגוגל, בינג, פייסבוק או בכל מקור פרסום באינטרנט אחר – חברת קרית טק פתרונות דיגיטלי תבנה עבורך דף ותצור קמפיין ממוקד וידידותי למנועי החיפוש על מנת לקדם בצורה המיטבית ביותר את דף הנחיתה שלך!

שאלות נפוצות על דף נחיתה

אם אתה רוצה לשכור סוכנות דיגיטלית שתבנה עבורך דף נחיתה, תצטרך לשלם עבור שירותי בניית דף נחיתה מ- ₪600 ל ₪3,000. דף נחיתה איכותי עולה בין 1,000-1,500 שקל.

ההבדל בין דף נחיתה לדף בית הוא שהתנועה בדף נחיתה מגיעה ממודעות — התנועה בדף הבית מגיעה ממקורות רבים כמו גוגל פייסבוק וכו'.. כמו כן דפי נחיתה נפרדים מאתר האינטרנט של העסק לעומת דפי הבית שהם העמוד הראשון של אתר האינטרנט של העסק שלך.

דף נחיתה מנצח צריך להיות בעל הצעה חזקה ולהיות מסוגל להסביר מדוע ההצעה היא בעלת ערך במונחים ברורים ותמציתיים. דפי הנחיתה הטובים ביותר כותבים את ההצעה בכותרת ומשתמשים בכותרת המשנה להסבר על ההצעה או כדי לשתף את הערך.